Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 04 Νοέμβριος 2021 12:44

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

Το σχολείο βρίσκεται στον οικισμό της Δημοτικής Ενότητας Θέρμης και εκτός του πολεοδομικού ιστού. Φοιτούν μαθητές που κατοικούν στην επέκταση του οικισμού και μεταφέρονται στο σύνολό τους με σχολικά λεωφορεία, μισθωμένα από την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Λειτουργεί με 15 τμήματα γενικής παιδείας και ένα τμήμα ένταξης. Στο σχολείο υπηρετούν είκοσι ένας (21) εκπαιδευτικοί με ειδικότητα ΠΕ70 (δάσκαλοι), δύο εκπαιδευτικοί ΠΕ06 (Αγγλικής γλώσσας), τρεις εκπαιδευτικοί ΠΕ11 (Φυσικής αγωγής), ένας εκπαιδευτικός ΠΕ86 (Πληροφορικής), ένας εκπαιδευτικός ΠΕ79.01(Μουσικής), ένας εκπαιδευτικός ΠΕ91.01 (Θεατρικής Αγωγής), ένας εκπαιδευτικός ΠΕ05 (Γαλλικής Γλώσσας), ένας εκπαιδευτικός ΠΕ07 (Γερμανικής Γλώσσας), ένας εκπαιδευτικός ΠΕ08 (Εικαστικών), δύο εκπαιδευτικοί ΠΕ70 ΕΑΕ(Ειδικής Αγωγής). Οι περίπου 340 μαθητές/τριες φιλοξενούνται σε ένα καλοδιατηρημένο κτίριο με πολλές υποδομές, όπως πολυχώρο για θεατρικές παραστάσεις, τραπεζαρία με πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, βιβλιοθήκη, αίθουσα υπολογιστών και χωριστό κτίριο γυμναστηρίου με αποδυτήρια, μέσα σε φυσικό περιβάλλον.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία: Ο ομαδοσυνεργατικός τρόπος διδασκαλίας, η υλοποίηση projects με σκοπό να έρθουν σε επαφή οι μαθητές/τριες με την επιστημονική μεθοδολογία και έρευνα. Το κλίμα αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας. Η συνεργασία σχολείου - οικογένειας
Σημεία προς βελτίωση: Η περαιτέρω βελτίωση και ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ μαθητών/τριων

Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία: Δημοκρατικός τρόπος λήψης αποφάσεων με συμμετοχή των εμπλεκόμενων στη μαθησιακή διαδικασία.
Σημεία προς βελτίωση: Μεγαλύτερη διάχυση των δραστηριοτήτων του σχολείου στην τοπική κοινωνία
 
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία: Μεγάλη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά σεμινάρια εθνικού επιπέδου
Σημεία προς βελτίωση: Συμμετοχή περισσότερων εκπαιδευτικών σε ευρωπαϊκά προγράμματα
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 04 Νοέμβριος 2021 14:51
 
Αγιασμός Δευτέρα 13/9/2021 PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 09 Σεπτέμβριος 2021 10:24
 

Ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13/9/2021 και ώρα 9.30. Τα σχολικά λεωφορεία, για όσους μαθητές/τριες επιλέξουν να μετακινηθούν με αυτά, θα ξεκινήσουν 8.45 από τις αφετηρίες  τους. Οι μαθητές/τριες θα πρέπει να έχουν μαζί τους και τις σχολικές τσάντες  προκειμένου να παραλάβουν τα βιβλία τους.

Μαζί με αυτά θα υπάρχει και έντυπο με τρεις υπεύθυνες δηλώσεις οι οποίες θα πρέπει να υπογραφούν από τους γονείς και κηδεμόνες και να επιστραφούν την επόμενη μέρα στο σχολείο. Η αποχώρηση θα πραγματοποιηθεί στις 10.30.

Οι μαθητές/τριες μπορούν  να προμηθεύονται από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Υπενθυμίζεται ότι:

το self-test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Ειδικότερα, την πρώτη εβδομάδα του διδακτικού έτους, το τεστ πρέπει να πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα 13/9,

ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορονοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self-test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,

βεβαίωση self-test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ούτε βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου),

- οι εμβολιασμένοι μαθητές δεν δικαιούνται δωρεάν self-test, καθώς δεν οφείλουν να τα διενεργούν εφόσον δεν προκύψει ειδικός λόγος,

- η δωρεάν διάθεση self-test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 09 Σεπτέμβριος 2021 15:38
 
Πρόγραμμα Reflecting for Change (R4C) PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 30 Ιούνιος 2021 10:17
r4c
Το Γ΄1 του σχολείου μας συμμετέχει με το project «Τέχνη και Συναισθήματα στην εποχή της πανδημίας», στη φάση εφαρμογής του ευρωπαϊκού έργου «Reflecting 4 Change (R4C), με εθνικό συντονιστή για την Ελλάδα το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
Το έργο Reflecting for Change (R4C) έχει ως προτεραιότητα την προαγωγή της χρήσης «εργαλείων αναστοχασμού», προκειμένου να υποστηριχθεί η καινοτομία και η συστημική αλλαγή στα σχολεία προωθώντας παράλληλα την έννοια του «Ανοικτού Σχολείου» και την ενίσχυση της «ψηφιακής ωριμότητας».
Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 30 Ιούνιος 2021 10:20
 
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 30 Ιούνιος 2021 10:04

Η Διεύθυνση, το εκπαιδευτικό προσωπικό, οι μαθητές και μαθήτριες του 4ου Δημοτικού Σχολείου Θέρμης ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Τζιόλα Θεόδωρο και την κυρία Τζιόλα Βασιλική, για την αφιλοκερδή παραχώρηση των αθλητικών τους εγκαταστάσεων, για τρεις συνεχόμενες ημέρες, καθώς και για τη διοργάνωση δραστηριοτήτων άσκησης και αναψυχής που έλαβαν χώρα κατά την επίσκεψή μας.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 30 Ιούνιος 2021 10:17
 
«ΈναρξηΠροηγούμενο123456789ΕπόμενοΤέλος»

Σελίδα 1 από 9