Νέα - Ανακοινώσεις
Ανακοίνωση για ΕΣΠΑ PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 04 Φεβρουάριος 2016 23:21

Τήρηση Κανονισμών Προβολής και Δημοσιότητας στο πλαίσιο Πράξεων του ΕΣΠΑ

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 04 Φεβρουάριος 2016 23:34
 
Καλώς ήρθες πρωτάκι! PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 23 Σεπτέμβριος 2014 10:06

Καλώς ήρθες πρωτάκι!

 

Σήμερα 11 Σεπτεμβρίου χτύπησε το πρώτο κουδούνι για την καινούρια χρονιά κι έγινε ο καθιερωμένος αγιασμός στο σχολείο μας. Με μια ζεστή αγκαλιά οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, καλωσόρισαν  τους μικρούς μαθητές της Α΄ τάξης, για να νιώσουν όμορφα στο καινούριο τους σχολείο. Τους έπιασαν από το χέρι, για να τους δείξουν πως εδώ θα βρίσκουν τρυφερότητα, τους τραγούδησαν και τους χάρισαν συμβολικά δωράκια.

 

 kalos1

 

Χωνάκια με παστελάκια σαν τις γλυκές αναμνήσεις των χρόνων του Δημοτικού... και  για να γίνει γλυκιά η πρώτη μέρα.

 

Με πεταλούδες που συμβολίζουν την ευτυχία και την αλλαγή μετά από σκληρή εργασία, γιατί εργάζονται σκληρά, για να γίνουν από κάμπιες? χρυσαλίδες και τελικά ? όμορφες πεταλούδες!

 kalos2

Η διευθύντρια του σχολείου μας, τους ευχήθηκε να ρουφήξουν τη γνώση από τα λουλούδια των αξιών τονίζοντας πως ο σεβασμός απέναντι στους άλλους, η αδελφοσύνη , η υπομονή , η υπευθυνότητα, η σταθερότητα, η διαλογική ικανότητα? είναι αξίες που οφείλουμε να διδάξουμε στους μαθητές μας για να μπορέσουν να γίνουν ελεύθεροι και ευτυχισμένοι άνθρωποι.

kalos3

Κάπως έτσι ξεκινάνε όλα τα πρωτάκια , μέρα με τη μέρα αποκτούν γνώσεις. Κάποια στιγμή νιώθουν την ανάγκη να χρησιμοποιήσουν αυτά που έμαθαν. Φτιάχνουν το κουκούλι τους και μετά από έξι χρόνια νιώθουν δυνατά και έτοιμα να ανοίξουν τα φτερά τους και να πετάξουν στο γυμνάσιο?

kalos4

Τέλος η διευθύντρια και το προσωπικό ευχήθηκαν σε όλα τα παιδιά  μια 

καλήδημιουργική και ευχάριστη σχολική χρονιά!

 kalos5

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 23 Σεπτέμβριος 2014 10:07
 
ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ ? ΞΕΚΙΝΑΜΕ? PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 23 Σεπτέμβριος 2014 10:05

 

ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ  ? ΞΕΚΙΝΑΜΕ?

 sept

Ένας μικρός Σεπτέμβρης βάζει τα κλάματα

που στο σχολειό τον πάνε να μάθει γράμματα

θέλει να παίξει ακόμα με τα? άστρα τ? ουρανού

πριν έρθουν πρωτοβρόχια και συννεφιές στο νου

πρωτάκι, σχολιαρούδι, του κλέβουν το τραγούδι,

του κλέβουν το τραγούδι?

 

Π. Θαλασσινός

 

     Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014 στις 10 π. μ.  

         θα γίνει ο   αγιασμός  στο σχολείο μας.

     Σας ευχόμαστε μια καλή και δημιουργική χρονιά!

 


 
To ταξίδι μας συνεχίζεται? PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 23 Σεπτέμβριος 2014 10:04

 

          To ταξίδι μας συνεχίζεται?

 

 apox1

Άλλη μια σχολική χρονιά γεμάτη στιγμές γνώσηςσυγκίνησηςχαράς και δημιουργίαςέφτασε στο τέλος της.

Τα παιδιά της ΣΤ΄τάξης απο χαιρέτησαν το Δημοτικό Σχολείο σε κλίμα συγκίνησης. Οι μαθητικές αναμνήσεις αναμφίβολα θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη όλων, 

καθώς τα μαθητικά χρόνια είναι πάντα τα καλύτερα!!!

apox2

           Στα ίδια μέρη θα ξαναβρεθούμε
            τα χέρια θα περάσουμε στους ώμους
            παλιά τραγούδια για να θυμηθούμε
            ονόματα και βλέμματα και δρόμους?

    Ραντεβού στο σχολείο μας στις 29/6/24 στις 8.00 μ.μ.

       Καλό  Καλοκαίρι!!!

 
6 Μαρτίου Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείo PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 23 Σεπτέμβριος 2014 10:01

6 Μαρτίου

 Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείo

 bia1 

Με αφορμή την  Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο, την Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014,   πραγματοποιήθηκαν  στο σχολείο μας δράσεις με σκοπό:

  • την ευαισθητοποίηση στο ανησυχητικό αυτό φαινόμενο της βίας, ώστε να περιοριστούν οι πιθανότητες εκδήλωσής της και να αποτραπούν οι αρνητικές της συνέπειες στις διαπροσωπικές σχέσεις των μαθητών.
  • την επαγρύπνηση  όλης της σχολικής κοινότητας για  έγκαιρη παρέμβαση και ο διαχωρισμός ανάμεσα  στον τσακωμό του παιχνιδιούκαι στον πραγματικό τσακωμό?

στο πείραγμα του παιχνιδιού και στο κακόβουλο πείραγμα...στα τυχαία χτυπήματα του παιχνιδιού και στην επιθυμία για πρόκληση πόνου και βλάβης στους άλλους?

Η εκφοβιστική συμπεριφορά δεν είναι μόνο εμπόδιο επίτευξης των μαθησιακών στόχων αλλά και η μεταβλητή που επηρεάζει την ποιότητα του περιβάλλοντος του σχολείου.

bia2


Τί είναι όμως ο εκφοβισμός;

Ο σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποια παιδιά χτυπούν ή φοβερίζουν επίτηδες άλλα παιδιά. Όταν χρησιμοποιούν τη δύναμη τους και το κάνουν ξανά και ξανά προς το ίδιο παιδί.

 

Μιλάμε για σχολικό εκφοβισμό, όταν ένα παιδί στο σχολείο..

  • χτυπάει και σπρώχνει ξανά και ξανά...
  • μιλάει άσχημα ή διώχνει από την παρέα και το παιχνίδι...
  • κοροϊδεύει ή απειλεί...
  • παίρνει ή χαλάει πράγματα που ανήκουν σε...
  • δεν κάνει παρέα επειδή είναι «διαφορετικό»...

                                                   ...κάποιο άλλο παιδί.

Όλα αυτά είναι μορφές εκφοβισμού και βίας που συμβαίνουν ανάμεσα στα παιδιά της ίδιας τάξης ή διαφορετικών τάξεων.

 bia3

 Τα παιδιά μετά την προβολή ταινιών, μίλησαν μέσα από τα έργα τους για το τι είναι εκφοβισμός και βία στο σχολείο, τα συναισθήματα που δημιουργεί ο εκφοβισμός καθώς και τους τρόπους που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τον εκφοβισμό.

Εμπνεύστηκαν και ?

                      ? δημιούργησαν το δέντρο της φιλίας?

 bia4

 Μας έδειξαν τα βήματα προς τη φιλία?

  bia5

bia6

Αναγνώρισαν τα συναισθήματά τους ?

                                    και τα αποτύπωσαν στο χαρτί?

 bia7 bia8

Είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματά μας και να τα εκφράζουμε με κατάλληλο τρόπο, ώστε να διευκολύνουμε τη θετική εξέλιξη των σχέσεών μας.

Ο ΤΡΟΧΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ     

 bia9

 Ζωγράφισαν σε μεγάλες επιφάνειες εικόνες και συνθήματα?

 bia10

 bia11

 bia12

 Δημιουργίες που δίνουν έμφαση στη θετική διαμόρφωση της συμπεριφοράς των παιδιών?.

 bia13

 Συνθήματα καρδιάς?

 bia14

 Μηνύματα αγάπης στα μπαλόνια της φιλίας?

 bia15

bia16 


ΛΕΜΕ    ΟΧΙ   ΣΤΗ   ΒΙΑ

bia17 

Σημαντικές όλες οι παραπάνω δράσεις, όχι μόνο γιατί οι επιπτώσεις της βίας είναι σοβαρές για θύματα και θύτες, αλλά γιατί πρόκειται για ένα φαινόμενο άρρηκτα συνδεδεμένο με τη γενικότερη στάση της κοινωνίας απέναντι στη βία.

<< Τι είδους άποψη θα σχηματίσουν οι μαθητές μας που διαρκώς πέφτουν θύματα εκφοβισμού ή εκφοβίζουν συμμαθητές τους χωρίς καμία παρέμβαση από την πλευρά των ενηλίκων; >>

Για εμάς τους εκπαιδευτικούς του σχολείου οι δράσεις δεν τελειώνουν εδώ?

? θα συνεχιστούν σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, γνωρίζοντας πως η έλλειψη ανάληψης δράσης για την αντιμετώπιση του φαινομένου με τη δικαιολογία είτε ότι δεν υπάρχει, είτε ότι αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ανάπτυξης των παιδιών και άρα θα ξεπεραστεί χωρίς οποιαδήποτε παρέμβαση , μας κάνει όλους συνένοχους?

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 23 Σεπτέμβριος 2014 10:03
 
«ΈναρξηΠροηγούμενο1234ΕπόμενοΤέλος»

Σελίδα 1 από 4