Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας Εκτύπωση
Πέμπτη, 04 Νοέμβριος 2021 12:44

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

Το σχολείο βρίσκεται στον οικισμό της Δημοτικής Ενότητας Θέρμης και εκτός του πολεοδομικού ιστού. Φοιτούν μαθητές που κατοικούν στην επέκταση του οικισμού και μεταφέρονται στο σύνολό τους με σχολικά λεωφορεία, μισθωμένα από την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Λειτουργεί με 15 τμήματα γενικής παιδείας και ένα τμήμα ένταξης. Στο σχολείο υπηρετούν είκοσι ένας (21) εκπαιδευτικοί με ειδικότητα ΠΕ70 (δάσκαλοι), δύο εκπαιδευτικοί ΠΕ06 (Αγγλικής γλώσσας), τρεις εκπαιδευτικοί ΠΕ11 (Φυσικής αγωγής), ένας εκπαιδευτικός ΠΕ86 (Πληροφορικής), ένας εκπαιδευτικός ΠΕ79.01(Μουσικής), ένας εκπαιδευτικός ΠΕ91.01 (Θεατρικής Αγωγής), ένας εκπαιδευτικός ΠΕ05 (Γαλλικής Γλώσσας), ένας εκπαιδευτικός ΠΕ07 (Γερμανικής Γλώσσας), ένας εκπαιδευτικός ΠΕ08 (Εικαστικών), δύο εκπαιδευτικοί ΠΕ70 ΕΑΕ(Ειδικής Αγωγής). Οι περίπου 340 μαθητές/τριες φιλοξενούνται σε ένα καλοδιατηρημένο κτίριο με πολλές υποδομές, όπως πολυχώρο για θεατρικές παραστάσεις, τραπεζαρία με πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, βιβλιοθήκη, αίθουσα υπολογιστών και χωριστό κτίριο γυμναστηρίου με αποδυτήρια, μέσα σε φυσικό περιβάλλον.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία: Ο ομαδοσυνεργατικός τρόπος διδασκαλίας, η υλοποίηση projects με σκοπό να έρθουν σε επαφή οι μαθητές/τριες με την επιστημονική μεθοδολογία και έρευνα. Το κλίμα αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας. Η συνεργασία σχολείου - οικογένειας
Σημεία προς βελτίωση: Η περαιτέρω βελτίωση και ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ μαθητών/τριων

Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία: Δημοκρατικός τρόπος λήψης αποφάσεων με συμμετοχή των εμπλεκόμενων στη μαθησιακή διαδικασία.
Σημεία προς βελτίωση: Μεγαλύτερη διάχυση των δραστηριοτήτων του σχολείου στην τοπική κοινωνία
 
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία: Μεγάλη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά σεμινάρια εθνικού επιπέδου
Σημεία προς βελτίωση: Συμμετοχή περισσότερων εκπαιδευτικών σε ευρωπαϊκά προγράμματα
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 04 Νοέμβριος 2021 14:51